Największe realizacje imprez integracyjnych

Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy wiele imprez integracyjnych i akcji promocyjnych, które odbiły się echem i były wyjątkowe z wielu powodów: rozmachu, skali trudności, klimatu czy oryginalności.

Oto kilka z największych realizacji:

 TRANSAMERYKA

Międzynarodowa impreza promocyjna organizowana dla marki LM–Philip Moriss.
Zespoły czteroosobowe wybrane z tysięcy klientów koncernu tytoniowego z całej Polski rywalizowały z sobą równolegle na dużym obszarze nad jeziorem Pasym na Mazurach.
Dynamiczna rywalizacja, atrakcyjne konkurencje nawiązujące do tematyki późniejszej nagrody i synchronizacja czasowa pomiędzy konkurencjami to wyzwania tej trudnej i medialnej imprezy.
Zwycięski zespół w ramach nagrody jedzie na trzy tygodnie do USA i samodzielnie wybiera miejsca które chce zwiedzić.

SYNCHRO TOUR

Impreza promocyjna dla VW Kulczyk Tradex która organizowana była w trzech turach dla różnych grup odbiorców przy dużym udziale dziennikarzy.
Obszarem realizacji były bezdroża Puszczy Drawskiej gdzie w trudnym terenie nowe modele VW Transportera Synchro 4 x 4 na atrakcyjnych punktach udowodniały swoją przydatność, a załogi często mierzyły się z ekstremalnymi zadaniami pasującymi do temperamentu testowanych pojazdów.
Impreza to do dziś jest wspominana jako jedna z najbardziej atrakcyjnych promocji VW Kulczyk Tradex.

WIELKI WYŚCIG

Realizowany dla grupy ponad 500 pracowników Raiifaisenbank w formie rywalizacji 10 osobowych zespołów.
Na rozległych terenach wokół hotelu Mrągowia zespoły wyposażone w mapy i busole odnajdują  punkty na których realizują różnorodne zadania wymagające współpracy, zdobywając elementy planu z umiejscowionym finałem.

Finał to kolejny wyścig z czasem – kto pierwszy zestrzeli jeden z wysoko zawieszonych balonów z kluczem od skrzyni z nagrodą.

JESTEŚMY TWARDZI

Duża impreza militarna dla Wedla & Catbury gdzie 250 osób przez cały dzień na poligonie prowadzi działania zespołowe rywalizują ze sobą.
Jeżdżą na czołgu, strzelają z broni ostrej, realizują zadania taktyczne, pokonują tory i przeszkody, rozbijają namioty a efektem jest potwierdzenie hasła – Jesteśmy twardzi.
Po zwycięski zespół przylatuje transportowy śmigłowiec który zabiera ich na ekstremalny przelot nad Zalewem Zegrzyńskim.
Wieczorem w militarnej scenerii pojawia się Kaya i koncertem zamyka wieczór .

PODRÓŻ ZA JEDEN UŚMIECH

Klimat lat 70-tych gdzie w pewnym momencie znajdą się uczestnicy wysiadający z autobusu z tamtej epoki.
Uczestnicy z zasłoniętymi oczyma wywiezieni w nieznane, bez pieniędzy, telefonów zdani są jedynie informacje zawarte w instrukcji.
Podstawieni agenci odgrywający swoje role: policjantów, robotników, drwali jak i prawdziwi uczestnicy kierują poczynaniami zespołów.
Zespoły by zjeść posiłek, przemieścić się, napić się muszą  dokonywać na pozór prozaicznych prac-wymalować plot, skosić trawę, umyć księdzu samochów itp.
Wielka manipulacja z doskonałym scenariuszem gdzie w finale część rowerami, furmanka czy zdezelowanym busem przemieści się w miejsce gdzie powtórnie pojawi się autobus z podroży za jeden uśmiech. Impreza realizowana dla Raifaisenbank jak i Lafarge.

WSZYSCY JESTEŚMY BONDAMI

Impreza integracyjna z wyraźnym akcentem edukacyjnym skierowanym na bezpieczeństwo.
Odbiorcą była grupa 700 pracowników Vattenfall, którzy w systemie szkolenia blokowego poznawali zasady reagowania na sytuacje kryzysowe, napad, przetrzymywanie czy akcje odbijania prowadzona przez siły specjalne. Uczestnicy uczyli się również zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej, profilaktyki unikania zagrożeń życia codziennego takich jak kradzież, gwałt, napad bandycki itp.
Wszyscy mieli okazje przeżyć symulację napadu i przetrzymania jak również akcję odbijania.

TROP AUDI

Z okazji promocji nowego modelu Audi A4 allroad organizowaliśmy w dwóch turach imprezę dla dziennikarzy i dealerów.
Zespoły działając w klimacie szpiegowsko-sensacyjnym nic nie wiedziały o miejscu i trasie przejazdu.
Od początku tj momentu otrzymania kluczyków i dokumentów od pojazdu załogi kontaktowały się jedynie na osobowych punktach kontaktowych, za pomocą telefonów, czy podejmując  informacje ze schowków materiałowych. Wszędzie obowiązywały znaki tożsamościowe, hasła i odzewy.
Agenci podstawiani w centrach handlowych, stacjach benzynowych, restauracjach kierowali pojazdy na kolejne  spotkania.
Agenci odgrywali rolę policjantów, pracowników stacji, kelnerów i wielu innych często szokując załogi.
Pojazdy ruszały z kilku punktów Polski by po 8-10 godzinach spotkać się w jednym z luksusowych hoteli Wrocławia.